Hele fijne kraamweek dankzij Louise
Wij hebben een hele fijne kraamweek gehad dankzij Louise. Ze is ontzettend lief, rustig en betrokken. Wat wij vooral erg prettig vonden, is dat ze aandachtig luisterde en nooit ongevraagd advies gaf. Louise liet de keuzes altijd bij ons als ouders en dacht met ons mee wanneer wij ergens om vroegen. Doordat ze niet oordeelde, voelde ik me volledig op mijn gemak in haar bijzijn.
Daarnaast voelde Louise feilloos aan wanneer wij als gezin even tijd voor onszelf nodig hadden of wanneer er bezoek was. Ze wist precies de juiste balans te vinden tussen betrokkenheid en gepaste afstand. Ook met onze dochter was ze ontzettend lief en zorgzaam. We hebben geen moment getwijfeld aan haar kennis en kunde.
De kraamweek was soms best heftig en onzeker, maar dankzij Louise hebben we enorm veel geleerd en gingen we aan het einde van de week met veel meer zelfvertrouwen verder. Toen de borstvoeding niet soepel verliep, adviseerde ze ons om een lactatiekundige in te schakelen, wat uiteindelijk ook erg heeft geholpen.
Wij kijken met een heel warm gevoel terug op deze week en zouden Louise zonder twijfel opnieuw bellen bij een tweede kindje.
Voor de tweede keer weer een heel fijne kraamweek!
Iets meer dan drie jaar geleden, kwam Louise bij ons als kraamverzorgende en hadden we een heel fijne periode gehad. Toen ik weer zwanger werd, wisten we meteen dat Louise weer onze kraamhulp zou worden en hebben we contact met haar opgenomen.
Louise wist meteen wie we waren en zelfs de dingen die we fijn vonden van onze vorige kraamperiode. Dat zegt veel over Louise als persoon. Ze houdt erg rekening met je wensen en voelt goed aan wat een gezin nodig heeft. Louise is een rustige vrouw met een fijne kalmte over haar heen, maar ze kan ook heel erg gezellig kletsen en dat hebben we deze kraamperiode weer mee mogen maken.
Het was weer een ontzettend fijne tijd en bij een volgende zwangerschap is Louise weer de eerste die we bellen voor onze kraamperiode!
Een hele fijne kraamweek
Onze ervaring met Louise als kraamhulp was ontzettend fijn. Ze is vriendelijk, rustig en deskundig, en heeft ons heel goed door de eerste week geholpen.
Louise gaf duidelijke uitleg en waardevolle adviezen, en voelde goed aan waar wij behoefte aan hadden. Dankzij haar kijken we met een heel positief gevoel terug op onze kraamweek. We zouden haar van harte aanbevelen aan andere ouders.
Louise is awesome ❤️
Louise was an amazing teacher and emotional anchor during our Kraamzorg week. Her patience, kindness, and willingness to listen to our concerns and answer all our questions made a special and overwhelming time feel much easier. We are so grateful for her calm presence and thoughtful guidance.
Thank you for everything Louise! ❤️
Hele fijne week!
Wij hebben een hele fijne kraamweek gehad met Louise, met de kennismaking kwam Louise al over als een hele rustige lieve vrouw en wij hebben dit dus ook precies ervaren in onze kraamweek! Ook met de 2 zussen die hier rond liepen werd goed mee omgegaan, spelletjes gespeeld of meegenomen in de nieuwe dingen die wij moesten leren.
Bedankt Louise voor de fijne week, je hebt ons goed geholpen, ik heb me enorm op me gemak gevoeld bij jou en voelde me vrij om alles te vragen en dat is heel fijn als iets volledig nieuw is!
Hele fijne kraamzorg
We hebben een hele fijne kraamweek gehad. Louise stemt heel goed af, ze is rustig, dringt niks op en komt precies op het juiste moment met informatie en tips. Mede dankzij haar hadden we een hele fijne eerste week met onze kleine. We zouden haar zo aanraden aan een ander gezin. Dankjewel, liefs Luna, Daniel en Solène
Erg tevreden
Ik ben erg tevreden over de kraamzorg die wij hebben ontvangen. Vanaf de kennismaking via de telefoon was er al erg fijn contact. Toen ik bevallen was kwam ik eind van de middag thuis uit het zkh en heb ik al meteen waardevolle tips voor de eerste nacht gekregen, zo fijn! Andere persoonlijke wensen, zoals vroeg komen, waren goed met haar af te stemmen.
Louise was erg zorgzaam en had vele tips en een luisterend oor. Ze had niet alleen oog voor mij en de baby, maar ook voor onze oudste die net naar school ging. Dankzij haar rustige aanwezigheid en goede zorgen nam ze ook op een prettige manier huishoudelijke taken uit handen en konden we ook echt ontspannen en genieten van deze eerste dagen samen. Met alle tips konden we ook na de kraamweek vol vertrouwen verder. Bedankt voor alles, Louise! 💛
The Best Start We Could Wish For
We were incredibly lucky to have Louise as our kraamzorg during the first week after birth. She is a very caring and kind person, with a truly professional attitude and strong work ethics. We felt completely safe and supported with her by our side.
After a long and stressful labour, Louise helped us establish a daily routine with our newborn, patiently answered all our questions, and taught us the essentials of baby care. She also made sure we could get some much-needed rest.
What we especially appreciated was how attentive and responsive she was to all our needs. Whether it was about breastfeeding, postpartum recovery, or our baby’s restlessness, she always found a way to help or connected us with the right specialist.
We were genuinely sad when the kraamweek came to an end and Louise had to leave. Thank you so much for everything, Louise — we truly hope to see you again in the future! ☺️
Hele fijne kraamweek!
We hebben een hele fijne kraamweek gehad. Net als bij onze eerste dochter was Louise er nu weer bij, wat erg vertrouwd voelde. Heel fijn dat ze nog een plekje voor ons had! Ze is rustig, behulpzaam en een lief mens om in huis te hebben. Ook onze oudste dochter vond het leuk om haar weer te zien. Louise zorgde bovendien voor heerlijke bakjes vers fruit, wat we erg waardeerden.
Erg tevreden - dankjewel!
Louise kwam ons als vervanging helpen in de 2e helft van onze kraamweek, we kenden elkaar dus nog niet. Vanaf het eerste moment was het ontzettend fijn met haar. Ze was ontzettend begripvol, een luisterend oor, vol met goede tips, erg behulpzaam en vooral heel erg warm! Ik voelde me erg op mijn gemak bij haar en vertrouwde haar onze baby volledig toe.
Ze voelde heel goed aan waar wij behoefte aan hadden en gaf ons volledig de ruimte zelf dingen te bepalen. Na wat hulp in de eerste helft van de week met borstvoeding heeft ze me veel vertrouwen gegeven in het voeden.
Ook met onze 2-jarige dochter ging ze heel goed om en hebben we ons daar niet druk om gemaakt.
Lieve Louise, ontzettend bedankt voor jouw hulp, begrip, positiviteit, tips, en vooral jouw grote zorgzaamheid. Ik hoop dat je nog veel gezinnen met jouw passie kan blijmaken!
Veel liefs,
Elise
